La BARRUFETA que volia ser ENXANETA

dijous, 9 de febrer del 2012

Esportives "Petita Castellera"


Aquest és el super-regal que li van portar els Reis a la Barrufeta per començar a preparar la temporada castellera.
Li van encantar, la veritat és que són precioses!



Si voleu saber d'on les van treure els Reis..... visiteu aquest enllaç:
Esencia Custome: Zapatillas personalizadas - Custom sneakers: Zaptillas "Pequeña casteller"


Publicat per mim a 11:37 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Arxiu del blog

  • ►  2014 (1)
    • ►  de maig (1)
  • ►  2013 (3)
    • ►  de novembre (1)
    • ►  d’octubre (1)
    • ►  de juliol (1)
  • ▼  2012 (7)
    • ►  d’octubre (1)
    • ►  de juliol (1)
    • ►  de juny (1)
    • ►  de maig (2)
    • ►  d’abril (1)
    • ▼  de febrer (1)
      • Esportives "Petita Castellera"
  • ►  2011 (6)
    • ►  de novembre (1)
    • ►  de juliol (1)
    • ►  de maig (1)
    • ►  d’abril (2)
    • ►  de març (1)
  • ►  2010 (1)
    • ►  de març (1)

Enllaços

  • Marrecs de Salt
Tema Picture Window. Amb la tecnologia de Blogger.