diumenge, 3 de novembre del 2013

Pilar Caminat a les escales de la Catedral de Girona

Un altre somni casteller que es fa realitat.

El pilar caminat a les escales de la catedral el dia 1 de novembre, per Fires de Girona, és un dels actes més esperats i més emotius del programa festiu.
90 esglaons... força, equilibri, valor i seny!



Les nou en punt i la plaça és plena a vessar de gent, fins i tot els carrers que hi arriben són plens.... quan es comença a muntar la pinya del pilar, silenci absolut, nervis a flor de pell, en Sergi organitzant i donant les darreres instruccions sense haver ni d'aixecar la veu, la Iruna sussurant les darreres paraules a la Mireia, que ja està preparada.....
Sonen les campanades i comencen a pujar......


Sí..... la boja que crida quan el pilar arriba a dalt soc jo, la mare de la criatura, que no pot contenir l'emoció!


He vist els videos mil vegades, i encara se'm posa la pell de gallina...

diumenge, 6 d’octubre del 2013

L'any de les fites

Aquest any, és l'any de les fites, per Festa Major de Salt vam aconseguir descarregar la torre de 8 per primer cop, a la Diada de les Colles de l'Eix, vam aconseguir fer el 3 i el 4 de 8 fora de casa, i avui, a Salt, per la Fira del Cistell, hem assolit un nou repte, també molt treballat, que és repetir la tripleta de 8 i a més carregar el pilar de 6.

Marrecs estem on fire! i cada passeta que fem i que avancem, ens fa tenir més ganes de fer la següent.

Actuació de Colles de l'Eix: 4d8, 3d8, 2d7, p4+p5+p4

Fira del Cistell: 4d8, 3d8, 2d8, p6c

La torre de 8 ha estat épica! l'hem aguantat com si n'haguessim fet 100, i això que només era la tercera!
El proper repte està clar, repetir aquesta actuació descarregant el pillar de 6 per Sant Narcís! Amunt Marrecs!!!

diumenge, 28 de juliol del 2013

Primera tripleta de 8 !!!

Festa Major de Salt, cada Diada important és un gran repte, i avui tocava treure'ns l'espineta de la torre de 8 i descarregar-la per primera vegada... la feina hi és, només cal demostrar-ho a plaça.
Avui per fi ho hem aconseguit, aquesta Diada ha estat eufòrica! 4d8, 2d8 i 3d8, primera tripleta de 8 al sac, i tota la colla està exultant d'alegria!
Només cal veure el vídeo per comprovar-ho ;-)