Encara que intentem no pensar-hi massa, de tant en tant, per molt ben treballats que els tinguem, els castells cauen.
Aquest any, per temps de flors, i per primera vegada, la barrufeta ha fet un castell que no hem pogut descarregar...
La sensació de ser a dins la pinya i que el castell caigui sabent que la barrufeta era a dalt, no li desitjo a ningú.
Els segons que passen fins que la pinya es desfà i per fi pots sortir, i veure que la peque està perfecta, es fan eterns!
5d7, 4d7a, 3d7c
dilluns, 14 de maig del 2012
dilluns, 7 de maig del 2012
Marrecs a Olot
Dissabte 5 de maig, cap a Olot a celebrar el 10è aniversari dels Xerrics d'Olot amb ells.
La Barruffeta fa d'acotxadora al 4d7 i al 3d7.
La Barruffeta fa d'acotxadora al 4d7 i al 3d7.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)