dilluns, 14 de maig del 2012

Els castells també cauen...

Encara que intentem no pensar-hi massa, de tant en tant, per molt ben treballats que els tinguem, els castells cauen.
Aquest any, per temps de flors, i per primera vegada, la barrufeta ha fet un castell que no hem pogut descarregar...
La sensació de ser a dins la pinya i que el castell caigui sabent que la barrufeta era a dalt, no li desitjo a ningú.
Els segons que passen fins que la pinya es desfà i per fi pots sortir, i veure que la peque està perfecta, es fan eterns!

5d7, 4d7a, 3d7c

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada