Dos anys després, tornem a la Fira de Bescanó com a membres de la Colla Marrecs de Salt des de fa més d'un any, i la Mireia, enlloc de mirar-s'ho, ha convertit el seu somni en realitat, i avui ha pujat d'acotxadora (és massa petita per fer d'enxaneta) en un 3de7.
Si m'ho diuen fa un any, no m'ho hagués cregut!
I un altre vídeo:
Marc..... thanks pel video i pel toc humorístic que li has donat ;-)
I dilluns......
