Com que l'assaig va anar tant bé...... avui la Barrufeta s'ha estrenat a Plaça, i no a una plaça qualsevol, sino a la Plaça de Vic, pel Mercat del Ram !!!
Aquest cop, les tremolors són degudes a l'emoció del papa ...
Aquí un bon grapat de fotos del gran esdeveniment!
En principi, la Barrufeta havia de passar molts mesos assajant, abans no pugués començar a pensar a fer un pilar a plaça, però poc després d'un mes d'assajos, sembla que ja està llesta, si més no, per provar un Pilar de 4 amb la pinya, a veure com va!!!
No tingueu en compte la tremolor del video..... és culpa d'una mama emocionada intentant gravar mentre veu la seva Barrufeta com puja .....