En principi, la Barrufeta havia de passar molts mesos assajant, abans no pugués començar a pensar a fer un pilar a plaça, però poc després d'un mes d'assajos, sembla que ja està llesta, si més no, per provar un Pilar de 4 amb la pinya, a veure com va!!!
No tingueu en compte la tremolor del video..... és culpa d'una mama emocionada intentant gravar mentre veu la seva Barrufeta com puja .....
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada