Quan la Barrufeta tenia 2 anys, i repetia una i altra vegada que volia ser enxaneta mentre s'enfilava com podia per l'esquena del papa, no podia imaginar que aquest desig acabaria fent-se realitat...
Després de mesos d'insistir, va aconseguir provar el que era de veritat fer castells amb una colla castellera, i va ser amor a primera vista, ja que des de llavors, no ha parat, ni ha deixat d'agradar-li com el primer dia.
Que la Barrufeta volgués ser enxaneta, ens va obrir les portes a un mon que desconeixíem completament, hi vam entrar tota la família, i ara els castells formen part del nostre dia a dia, ens agrada i ho gaudim tots, la veritat és que ara ja no m'imagino la vida sense fer castells.
Hem patit, hem gaudit, hem rigut, hem plorat (de nervis i d'alegria), hem cantat, hem cridat, hem trobat una gran família en la que ens sentim... això, com a casa, en família.
Hem conegut molta gent, hem fet bons amics, la barrufeta te moltes amiguetes i amiguets allà als que estima moltíssim.... en fi.... que estem encantats que aquell dia a Bescanó, ja fa 4 anys, quedés totalment embadalida mirant els castells i insistís i insistís fins que va aconseguir ser castellera.
Ahir va arribar el colofó a tota aquesta aventura, ahir, després de 4 anys, la Barrufeta va fer d'enxaneta a plaça, ahir va ser la primera de ben segur de moltes diades en la que la barrufeta serà enxaneta!!
Per mi, ahir va ser el dia que em va confirmar que tot i ser molt petita es pot somiar, i aquests somnis es poden fer realitat.
diumenge, 11 de maig del 2014
diumenge, 3 de novembre del 2013
Pilar Caminat a les escales de la Catedral de Girona
Un altre somni casteller que es fa realitat.
El pilar caminat a les escales de la catedral el dia 1 de novembre, per Fires de Girona, és un dels actes més esperats i més emotius del programa festiu.
90 esglaons... força, equilibri, valor i seny!
Les nou en punt i la plaça és plena a vessar de gent, fins i tot els carrers que hi arriben són plens.... quan es comença a muntar la pinya del pilar, silenci absolut, nervis a flor de pell, en Sergi organitzant i donant les darreres instruccions sense haver ni d'aixecar la veu, la Iruna sussurant les darreres paraules a la Mireia, que ja està preparada.....
Sonen les campanades i comencen a pujar......
He vist els videos mil vegades, i encara se'm posa la pell de gallina...
El pilar caminat a les escales de la catedral el dia 1 de novembre, per Fires de Girona, és un dels actes més esperats i més emotius del programa festiu.
90 esglaons... força, equilibri, valor i seny!


Les nou en punt i la plaça és plena a vessar de gent, fins i tot els carrers que hi arriben són plens.... quan es comença a muntar la pinya del pilar, silenci absolut, nervis a flor de pell, en Sergi organitzant i donant les darreres instruccions sense haver ni d'aixecar la veu, la Iruna sussurant les darreres paraules a la Mireia, que ja està preparada.....
Sonen les campanades i comencen a pujar......
Sí..... la boja que crida quan el pilar arriba a dalt soc jo, la mare de la criatura, que no pot contenir l'emoció!
He vist els videos mil vegades, i encara se'm posa la pell de gallina...
diumenge, 6 d’octubre del 2013
L'any de les fites
Aquest any, és l'any de les fites, per Festa Major de Salt vam aconseguir descarregar la torre de 8 per primer cop, a la Diada de les Colles de l'Eix, vam aconseguir fer el 3 i el 4 de 8 fora de casa, i avui, a Salt, per la Fira del Cistell, hem assolit un nou repte, també molt treballat, que és repetir la tripleta de 8 i a més carregar el pilar de 6.
Marrecs estem on fire! i cada passeta que fem i que avancem, ens fa tenir més ganes de fer la següent.
Actuació de Colles de l'Eix: 4d8, 3d8, 2d7, p4+p5+p4
Fira del Cistell: 4d8, 3d8, 2d8, p6c
La torre de 8 ha estat épica! l'hem aguantat com si n'haguessim fet 100, i això que només era la tercera!
El proper repte està clar, repetir aquesta actuació descarregant el pillar de 6 per Sant Narcís! Amunt Marrecs!!!
Marrecs estem on fire! i cada passeta que fem i que avancem, ens fa tenir més ganes de fer la següent.
Actuació de Colles de l'Eix: 4d8, 3d8, 2d7, p4+p5+p4
Fira del Cistell: 4d8, 3d8, 2d8, p6c
La torre de 8 ha estat épica! l'hem aguantat com si n'haguessim fet 100, i això que només era la tercera!
El proper repte està clar, repetir aquesta actuació descarregant el pillar de 6 per Sant Narcís! Amunt Marrecs!!!
diumenge, 28 de juliol del 2013
Primera tripleta de 8 !!!
Festa Major de Salt, cada Diada important és un gran repte, i avui tocava treure'ns l'espineta de la torre de 8 i descarregar-la per primera vegada... la feina hi és, només cal demostrar-ho a plaça.
Avui per fi ho hem aconseguit, aquesta Diada ha estat eufòrica! 4d8, 2d8 i 3d8, primera tripleta de 8 al sac, i tota la colla està exultant d'alegria!
Només cal veure el vídeo per comprovar-ho ;-)
Avui per fi ho hem aconseguit, aquesta Diada ha estat eufòrica! 4d8, 2d8 i 3d8, primera tripleta de 8 al sac, i tota la colla està exultant d'alegria!
Només cal veure el vídeo per comprovar-ho ;-)
diumenge, 28 d’octubre del 2012
La Gran Diada del Nord
Per fi ha arribat Sant Narcís, la gran cita castellera de les comarques gironines.
Per fi ha arribat el gran dia, el dia de demostrar tot el que hem treballat tota la colla, des de fa 3 anys... per fi portem la Torre de 8 a plaça...
Nervis a flor de pell, fa fred, i la plaça és plena a vessar... com sempre.
Objectiu aconseguit, tot i que no del tot, però torre de 8 carregada!
És una gran fita, i tots estem molt contents, tot i que la Barrufeta no acaba d'entendre perquè tothom salta i crida d'alegria, si el castell ha caigut... lògica aplastant, res a dir... ;-)
Després d'explicar-li que només el fet de carregar-la ja era una fita històrica per Marrecs... ella també s'afegeix a la Festa!
Al minut 8:22 comença la torre:
Gran Diada, 4d8, 2d8 i 3d8 (en Quel i la Mireia han fet el 3d8 després de caure de la torre... quina canalla!!), la MILLOR DIADA DE LA HISTÒRIA DE MARRECS!!
Per fi ha arribat el gran dia, el dia de demostrar tot el que hem treballat tota la colla, des de fa 3 anys... per fi portem la Torre de 8 a plaça...
Nervis a flor de pell, fa fred, i la plaça és plena a vessar... com sempre.
Objectiu aconseguit, tot i que no del tot, però torre de 8 carregada!
És una gran fita, i tots estem molt contents, tot i que la Barrufeta no acaba d'entendre perquè tothom salta i crida d'alegria, si el castell ha caigut... lògica aplastant, res a dir... ;-)
Després d'explicar-li que només el fet de carregar-la ja era una fita històrica per Marrecs... ella també s'afegeix a la Festa!
Al minut 8:22 comença la torre:
Gran Diada, 4d8, 2d8 i 3d8 (en Quel i la Mireia han fet el 3d8 després de caure de la torre... quina canalla!!), la MILLOR DIADA DE LA HISTÒRIA DE MARRECS!!
diumenge, 29 de juliol del 2012
Cinc anys!!!
Tal dia com avui de fa 5 anys, coincidien dos fets molt importants....
El primer, el naixement de la Barrufeta, 29/07/2007.
El segon, la millor actuació de la història de Marrecs fins ahir.
No em digueu que no és curiosa la coincidència....
Però més curiós encara és que just 5 anys després, es repeteixin esdeveniments, i el mateix dia que la Barrufeta compleix 5 anys, a Marrecs repetim la millor actuació de la història, i la Barrufeta ho celebri fent d'acotxadora al seu primer 3d8.
La actuació: p4cam, 4d8, 3d8, 2d7 i 2p5.
3de8:
Torre de 7:
Pilars de 5:
Quina feinada per celebrar els 5 anys!
Ella més feliç que una perdiu! Un cop acabada la feina, ho hem celebrat amb el dinar al local, concert d'en Jaume Barri que li ha cantat l'aniversari feliç, i després, com no... cap a fires a pujar a les atraccions!
Aquest any s'ho ha ben guanyat!
PER MOLTS ANYS BARRUFETA!!
El primer, el naixement de la Barrufeta, 29/07/2007.
El segon, la millor actuació de la història de Marrecs fins ahir.
No em digueu que no és curiosa la coincidència....
Però més curiós encara és que just 5 anys després, es repeteixin esdeveniments, i el mateix dia que la Barrufeta compleix 5 anys, a Marrecs repetim la millor actuació de la història, i la Barrufeta ho celebri fent d'acotxadora al seu primer 3d8.
La actuació: p4cam, 4d8, 3d8, 2d7 i 2p5.
3de8:
Torre de 7:
Pilars de 5:
Quina feinada per celebrar els 5 anys!
Ella més feliç que una perdiu! Un cop acabada la feina, ho hem celebrat amb el dinar al local, concert d'en Jaume Barri que li ha cantat l'aniversari feliç, i després, com no... cap a fires a pujar a les atraccions!
Aquest any s'ho ha ben guanyat!
PER MOLTS ANYS BARRUFETA!!
dilluns, 11 de juny del 2012
Estrena de la Torre de 7, només la carreguem...
Primera torre de 7 a plaça, després de tant assajar-la, només hem pogur carregar-la.... segona caiguda de la Barrufeta en pocs dies... quin patir...
Subscriure's a:
Missatges (Atom)