Per fi ha arribat Sant Narcís, la gran cita castellera de les comarques gironines.
Per fi ha arribat el gran dia, el dia de demostrar tot el que hem treballat tota la colla, des de fa 3 anys... per fi portem la Torre de 8 a plaça...
Nervis a flor de pell, fa fred, i la plaça és plena a vessar... com sempre.
Objectiu aconseguit, tot i que no del tot, però torre de 8 carregada!
És una gran fita, i tots estem molt contents, tot i que la Barrufeta no acaba d'entendre perquè tothom salta i crida d'alegria, si el castell ha caigut... lògica aplastant, res a dir... ;-)
Després d'explicar-li que només el fet de carregar-la ja era una fita històrica per Marrecs... ella també s'afegeix a la Festa!
Al minut 8:22 comença la torre:
Gran Diada, 4d8, 2d8 i 3d8 (en Quel i la Mireia han fet el 3d8 després de caure de la torre... quina canalla!!), la MILLOR DIADA DE LA HISTÒRIA DE MARRECS!!
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada