Tal dia com avui de fa 5 anys, coincidien dos fets molt importants....
El primer, el naixement de la Barrufeta, 29/07/2007.
El segon, la millor actuació de la història de Marrecs fins ahir.
No em digueu que no és curiosa la coincidència....
Però més curiós encara és que just 5 anys després, es repeteixin esdeveniments, i el mateix dia que la Barrufeta compleix 5 anys, a Marrecs repetim la millor actuació de la història, i la Barrufeta ho celebri fent d'acotxadora al seu primer 3d8.
La actuació: p4cam, 4d8, 3d8, 2d7 i 2p5.
3de8:
Torre de 7:
Pilars de 5:
Quina feinada per celebrar els 5 anys!
Ella més feliç que una perdiu!
Un cop acabada la feina, ho hem celebrat amb el dinar al local, concert d'en Jaume Barri que li ha cantat l'aniversari feliç, i després, com no... cap a fires a pujar a les atraccions!
Aquest any s'ho ha ben guanyat!
PER MOLTS ANYS BARRUFETA!!
diumenge, 29 de juliol del 2012
Subscriure's a:
Missatges (Atom)