dimecres, 2 de novembre del 2011

Primeres Fires de Stant Narcís Castelleres

Aquestes han estat les nostres primeres Fires de Sant Narcís a Girona dins el mon casteller, i la veritat és que l'experiència d'una Plaça del Vi plena a vessar de gent, i unes escales de la Catedral per on semblava que no podria passar el Pilar de tanta gent que hi havia, han estat absolutament impressionants.

La Barrufeta ha tingut la sort de poder fer d'enxaneta a un pilar a les dues actuacions, aquest és un vídeo de la Plaça del Vi.





El dia del Pilar caminat de les escales de la Catedral va ser especialment emocionant, val la pena veure aquest video;




I finalment, per acabar l'actuació de les Escales de la Catedral, es van fer 4 pilars de 4, a un dels replans de les escales. La Barrufeta, al segon pilar de l'esquerra, ens va donar un petit ensurt (bé, per mi va ser un ensurt gegant que va fer que em tremolessin les cames durant mitja hora, però clar.... sóc la seva mare....)



Un altre video, des d'un altre punt de vista: Video

diumenge, 1 de maig del 2011

Actuació a Sant Gregori

Primer de tot ... un bon escalfament.
Mirant com pujen els castells.... passió castellera de ben petites....

Jugant amb l'Albert :-)
Uis..... camisa, faixa i casc..... tot a punt per pujar al pilar!




 

 

Molt bé! els pilars han sortit perfectes! La Lena i la Barrufeta ho celebren!










diumenge, 17 d’abril del 2011

Estrena a Plaça !!!

Com que l'assaig va anar tant bé...... avui la Barrufeta s'ha estrenat a Plaça, i no a una plaça qualsevol, sino a la Plaça de Vic, pel Mercat del Ram !!!


Aquest cop, les tremolors són degudes a l'emoció del papa ...

 Aquí un bon grapat de fotos del gran esdeveniment!



divendres, 15 d’abril del 2011

Primer assaig d'un Pilar de 4 amb la pinya!!!

En principi, la Barrufeta havia de passar molts mesos assajant, abans no pugués començar a pensar a fer un pilar a plaça, però poc després d'un mes d'assajos, sembla que ja està llesta, si més no, per provar un Pilar de 4 amb la pinya, a veure com va!!!


No tingueu en compte la tremolor del video..... és culpa d'una mama emocionada intentant gravar mentre veu la seva Barrufeta com puja .....

divendres, 4 de març del 2011

Un any demanant acaba donant els seus fruits

La Barrufeta va passar un any sencer, demanant al papa i la mama de pujar sobre d’ells fent d’anxaneta, tal com veia als vídeos que els demanava al youtube, i que veia de tant en tant a la tele.

Tanta insistència va donar el seu fruit, un dia el papa va arribar a casa, dient que si volia, provaria de fer castells amb una colla castellera, per fi, el 4 de març, es compliria el seu gran desig, i aniria a un assaig amb els ....