diumenge, 1 de maig del 2011
Actuació a Sant Gregori
Primer de tot ... un bon escalfament.
Mirant com pujen els castells.... passió castellera de ben petites....
Jugant amb l'Albert :-)
Uis..... camisa, faixa i casc..... tot a punt per pujar al pilar!
Molt bé! els pilars han sortit perfectes! La Lena i la Barrufeta ho celebren!
Missatges més recents
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)
Arxiu del blog
►
2014
(1)
►
de maig
(1)
►
2013
(3)
►
de novembre
(1)
►
d’octubre
(1)
►
de juliol
(1)
►
2012
(7)
►
d’octubre
(1)
►
de juliol
(1)
►
de juny
(1)
►
de maig
(2)
►
d’abril
(1)
►
de febrer
(1)
▼
2011
(6)
►
de novembre
(1)
►
de juliol
(1)
▼
de maig
(1)
Actuació a Sant Gregori
►
d’abril
(2)
►
de març
(1)
►
2010
(1)
►
de març
(1)