Festa Major de Salt, cada Diada important és un gran repte, i avui tocava treure'ns l'espineta de la torre de 8 i descarregar-la per primera vegada... la feina hi és, només cal demostrar-ho a plaça.
Avui per fi ho hem aconseguit, aquesta Diada ha estat eufòrica! 4d8, 2d8 i 3d8, primera tripleta de 8 al sac, i tota la colla està exultant d'alegria!
Només cal veure el vídeo per comprovar-ho ;-)
diumenge, 28 de juliol del 2013
Subscriure's a:
Missatges (Atom)