Per fi ha arribat Sant Narcís, la gran cita castellera de les comarques gironines.
Per fi ha arribat el gran dia, el dia de demostrar tot el que hem treballat tota la colla, des de fa 3 anys... per fi portem la Torre de 8 a plaça...
Nervis a flor de pell, fa fred, i la plaça és plena a vessar... com sempre.
Objectiu aconseguit, tot i que no del tot, però torre de 8 carregada!
És una gran fita, i tots estem molt contents, tot i que la Barrufeta no acaba d'entendre perquè tothom salta i crida d'alegria, si el castell ha caigut... lògica aplastant, res a dir... ;-)
Després d'explicar-li que només el fet de carregar-la ja era una fita històrica per Marrecs... ella també s'afegeix a la Festa!
Al minut 8:22 comença la torre:
Gran Diada, 4d8, 2d8 i 3d8 (en Quel i la Mireia han fet el 3d8 després de caure de la torre... quina canalla!!), la MILLOR DIADA DE LA HISTÒRIA DE MARRECS!!
diumenge, 28 d’octubre del 2012
diumenge, 29 de juliol del 2012
Cinc anys!!!
Tal dia com avui de fa 5 anys, coincidien dos fets molt importants....
El primer, el naixement de la Barrufeta, 29/07/2007.
El segon, la millor actuació de la història de Marrecs fins ahir.
No em digueu que no és curiosa la coincidència....
Però més curiós encara és que just 5 anys després, es repeteixin esdeveniments, i el mateix dia que la Barrufeta compleix 5 anys, a Marrecs repetim la millor actuació de la història, i la Barrufeta ho celebri fent d'acotxadora al seu primer 3d8.
La actuació: p4cam, 4d8, 3d8, 2d7 i 2p5.
3de8:
Torre de 7:
Pilars de 5:
Quina feinada per celebrar els 5 anys!
Ella més feliç que una perdiu! Un cop acabada la feina, ho hem celebrat amb el dinar al local, concert d'en Jaume Barri que li ha cantat l'aniversari feliç, i després, com no... cap a fires a pujar a les atraccions!
Aquest any s'ho ha ben guanyat!
PER MOLTS ANYS BARRUFETA!!
El primer, el naixement de la Barrufeta, 29/07/2007.
El segon, la millor actuació de la història de Marrecs fins ahir.
No em digueu que no és curiosa la coincidència....
Però més curiós encara és que just 5 anys després, es repeteixin esdeveniments, i el mateix dia que la Barrufeta compleix 5 anys, a Marrecs repetim la millor actuació de la història, i la Barrufeta ho celebri fent d'acotxadora al seu primer 3d8.
La actuació: p4cam, 4d8, 3d8, 2d7 i 2p5.
3de8:
Torre de 7:
Pilars de 5:
Quina feinada per celebrar els 5 anys!
Ella més feliç que una perdiu! Un cop acabada la feina, ho hem celebrat amb el dinar al local, concert d'en Jaume Barri que li ha cantat l'aniversari feliç, i després, com no... cap a fires a pujar a les atraccions!
Aquest any s'ho ha ben guanyat!
PER MOLTS ANYS BARRUFETA!!
dilluns, 11 de juny del 2012
Estrena de la Torre de 7, només la carreguem...
Primera torre de 7 a plaça, després de tant assajar-la, només hem pogur carregar-la.... segona caiguda de la Barrufeta en pocs dies... quin patir...
dilluns, 14 de maig del 2012
Els castells també cauen...
Encara que intentem no pensar-hi massa, de tant en tant, per molt ben treballats que els tinguem, els castells cauen.
Aquest any, per temps de flors, i per primera vegada, la barrufeta ha fet un castell que no hem pogut descarregar...
La sensació de ser a dins la pinya i que el castell caigui sabent que la barrufeta era a dalt, no li desitjo a ningú.
Els segons que passen fins que la pinya es desfà i per fi pots sortir, i veure que la peque està perfecta, es fan eterns!
5d7, 4d7a, 3d7c
Aquest any, per temps de flors, i per primera vegada, la barrufeta ha fet un castell que no hem pogut descarregar...
La sensació de ser a dins la pinya i que el castell caigui sabent que la barrufeta era a dalt, no li desitjo a ningú.
Els segons que passen fins que la pinya es desfà i per fi pots sortir, i veure que la peque està perfecta, es fan eterns!
5d7, 4d7a, 3d7c
dilluns, 7 de maig del 2012
Marrecs a Olot
Dissabte 5 de maig, cap a Olot a celebrar el 10è aniversari dels Xerrics d'Olot amb ells.
La Barruffeta fa d'acotxadora al 4d7 i al 3d7.
La Barruffeta fa d'acotxadora al 4d7 i al 3d7.
dilluns, 2 d’abril del 2012
2 anys després...
La Fira de Bescanó de fa 2 anys va fer que la Barrufeta, amb 2 anys, s'enamorés dels castells, i decidís que volia ser enxaneta.
Dos anys després, tornem a la Fira de Bescanó com a membres de la Colla Marrecs de Salt des de fa més d'un any, i la Mireia, enlloc de mirar-s'ho, ha convertit el seu somni en realitat, i avui ha pujat d'acotxadora (és massa petita per fer d'enxaneta) en un 3de7.
Si m'ho diuen fa un any, no m'ho hagués cregut!
I un altre vídeo:
Marc..... thanks pel video i pel toc humorístic que li has donat ;-)
I dilluns......
Dos anys després, tornem a la Fira de Bescanó com a membres de la Colla Marrecs de Salt des de fa més d'un any, i la Mireia, enlloc de mirar-s'ho, ha convertit el seu somni en realitat, i avui ha pujat d'acotxadora (és massa petita per fer d'enxaneta) en un 3de7.
Si m'ho diuen fa un any, no m'ho hagués cregut!
I un altre vídeo:
Marc..... thanks pel video i pel toc humorístic que li has donat ;-)
I dilluns......
dijous, 9 de febrer del 2012
Esportives "Petita Castellera"
Aquest és el super-regal que li van portar els Reis a la Barrufeta per començar a preparar la temporada castellera.
Li van encantar, la veritat és que són precioses!
Si voleu saber d'on les van treure els Reis..... visiteu aquest enllaç:
Esencia Custome: Zapatillas personalizadas - Custom sneakers: Zaptillas "Pequeña casteller"
Subscriure's a:
Missatges (Atom)


