dilluns, 2 d’abril del 2012

2 anys després...

La Fira de Bescanó de fa 2 anys va fer que la Barrufeta, amb 2 anys, s'enamorés dels castells, i decidís que volia ser enxaneta.
Dos anys després, tornem a la Fira de Bescanó com a membres de la Colla Marrecs de Salt des de fa més d'un any, i la Mireia, enlloc de mirar-s'ho, ha convertit el seu somni en realitat, i avui ha pujat d'acotxadora (és massa petita per fer d'enxaneta) en un 3de7.
Si m'ho diuen fa un any, no m'ho hagués cregut!


I un altre vídeo:



Marc..... thanks pel video i pel toc humorístic que li has donat ;-)

I dilluns......

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada