dilluns, 7 de maig del 2012

Marrecs a Olot

Dissabte 5 de maig, cap a Olot a celebrar el 10è aniversari dels Xerrics d'Olot amb ells.

La Barruffeta fa d'acotxadora al 4d7 i al 3d7.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada