dilluns, 7 de maig del 2012
Marrecs a Olot
Dissabte 5 de maig, cap a Olot a celebrar el 10è aniversari dels Xerrics d'Olot amb ells.
La Barruffeta fa d'acotxadora al 4d7 i al 3d7.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Arxiu del blog
►
2014
(1)
►
de maig
(1)
►
2013
(3)
►
de novembre
(1)
►
d’octubre
(1)
►
de juliol
(1)
▼
2012
(7)
►
d’octubre
(1)
►
de juliol
(1)
►
de juny
(1)
▼
de maig
(2)
Els castells també cauen...
Marrecs a Olot
►
d’abril
(1)
►
de febrer
(1)
►
2011
(6)
►
de novembre
(1)
►
de juliol
(1)
►
de maig
(1)
►
d’abril
(2)
►
de març
(1)
►
2010
(1)
►
de març
(1)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada