dilluns, 11 de juny del 2012

Estrena de la Torre de 7, només la carreguem...

Primera torre de 7 a plaça, després de tant assajar-la, només hem pogur carregar-la.... segona caiguda de la Barrufeta en pocs dies... quin patir...


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada