diumenge, 1 de maig del 2011

Actuació a Sant Gregori

Primer de tot ... un bon escalfament.
Mirant com pujen els castells.... passió castellera de ben petites....

Jugant amb l'Albert :-)
Uis..... camisa, faixa i casc..... tot a punt per pujar al pilar!




 

 

Molt bé! els pilars han sortit perfectes! La Lena i la Barrufeta ho celebren!










Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada