Com que l'assaig va anar tant bé...... avui la Barrufeta s'ha estrenat a Plaça, i no a una plaça qualsevol, sino a la Plaça de Vic, pel Mercat del Ram !!!
Aquest cop, les tremolors són degudes a l'emoció del papa ...
Aquí un bon grapat de fotos del gran esdeveniment!
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada