diumenge, 17 d’abril del 2011

Estrena a Plaça !!!

Com que l'assaig va anar tant bé...... avui la Barrufeta s'ha estrenat a Plaça, i no a una plaça qualsevol, sino a la Plaça de Vic, pel Mercat del Ram !!!


Aquest cop, les tremolors són degudes a l'emoció del papa ...

 Aquí un bon grapat de fotos del gran esdeveniment!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada