dimecres, 2 de novembre del 2011

Primeres Fires de Stant Narcís Castelleres

Aquestes han estat les nostres primeres Fires de Sant Narcís a Girona dins el mon casteller, i la veritat és que l'experiència d'una Plaça del Vi plena a vessar de gent, i unes escales de la Catedral per on semblava que no podria passar el Pilar de tanta gent que hi havia, han estat absolutament impressionants.

La Barrufeta ha tingut la sort de poder fer d'enxaneta a un pilar a les dues actuacions, aquest és un vídeo de la Plaça del Vi.





El dia del Pilar caminat de les escales de la Catedral va ser especialment emocionant, val la pena veure aquest video;




I finalment, per acabar l'actuació de les Escales de la Catedral, es van fer 4 pilars de 4, a un dels replans de les escales. La Barrufeta, al segon pilar de l'esquerra, ens va donar un petit ensurt (bé, per mi va ser un ensurt gegant que va fer que em tremolessin les cames durant mitja hora, però clar.... sóc la seva mare....)



Un altre video, des d'un altre punt de vista: Video

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada