diumenge, 6 d’octubre del 2013

L'any de les fites

Aquest any, és l'any de les fites, per Festa Major de Salt vam aconseguir descarregar la torre de 8 per primer cop, a la Diada de les Colles de l'Eix, vam aconseguir fer el 3 i el 4 de 8 fora de casa, i avui, a Salt, per la Fira del Cistell, hem assolit un nou repte, també molt treballat, que és repetir la tripleta de 8 i a més carregar el pilar de 6.

Marrecs estem on fire! i cada passeta que fem i que avancem, ens fa tenir més ganes de fer la següent.

Actuació de Colles de l'Eix: 4d8, 3d8, 2d7, p4+p5+p4

Fira del Cistell: 4d8, 3d8, 2d8, p6c

La torre de 8 ha estat épica! l'hem aguantat com si n'haguessim fet 100, i això que només era la tercera!
El proper repte està clar, repetir aquesta actuació descarregant el pillar de 6 per Sant Narcís! Amunt Marrecs!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada